Grip op je taken en tijd
Ben je het overzicht in je werkzaamheden kwijt? Schuif je regelmatig taken op je takenlijst door? Baal je ervan dat je deadlines maar op het nippertje haalt en heb je regelmatig het gevoel dat je alleen maar achter de feiten aanloopt?
Herken jij je hierin en wil je graag meer overzicht en structuur in je werkdag zodat je toekomt aan de dingen die écht belangrijk zijn? Ik help je er graag bij!
Hoe zou het voor je zijn…
Als je meer overzicht hebt in je werkzaamheden? Precies weet wat je te doen staat? Taken tijdig oppakt en deadlines ruim op tijd haalt? Daarbij een planning hebt met ruimte voor onverwachte zaken en toekomt aan de dingen die voor jou belangrijk zijn?
Zodat je aan het einde van je werkdag ook écht klaar bent met je werk en met een voldaan gevoel naar huis gaat.
Hoe werkt het?
Samen inventariseren we je takenpakket en huidige werkwijze. We kijken welke zaken je anders zou kunnen aanpakken of kunt optimaliseren. Aan de hand van praktische handvatten en concrete tips leer ik je de fijne kneepjes van het plannen en organiseren van je werkzaamheden. We brengen het meteen in praktijk zodat je direct resultaat ervaart.
Mijn aanpak is praktisch, positief en afgestemd op jouw situatie. Volledig maatwerk dus!
Meer weten?
Ik kijk ernaar uit om jet jou en/of je team samen te werken. Heb je aanvullende vragen of wil je meer weten over de coach-trajecten?
Neem dan eens vrijblijvend contact met me op. Ik beantwoord je
vragen met alle plezier!