Grip op je taken en tijd

Ben je het overzicht in je werkzaamheden kwijt? Schuif je regelmatig taken op je takenlijst door? Baal je ervan dat je deadlines maar op het nippertje haalt en heb je regelmatig het gevoel dat je alleen maar achter de feiten aanloopt?

Herken jij je hierin en wil je graag meer overzicht en structuur in je werkdag zodat je toekomt aan de dingen die écht belangrijk zijn? Ik help je er graag bij!

Hoe zou het voor je zijn…

Als je meer overzicht hebt in je werkzaamheden? Precies weet wat je te doen staat? Taken tijdig oppakt en deadlines ruim op tijd haalt? Daarbij een planning hebt met ruimte voor onverwachte zaken en toekomt aan de dingen die voor jou belangrijk zijn?

Zodat je aan het einde van je werkdag ook écht klaar bent met je werk en met een voldaan gevoel naar huis gaat.

Ik help je graag

Geen standaard of kant en klare oplossing maar met maatwerk. Ik geef je praktische handvatten en concrete tips die aansluiten bij jouw wensen.

Samen met jou kijken we naar hoe je het slim aanpakt waardoor er meer rust en ruimte ontstaat voor de dingen die voor jou belangrijk zijn. Ik help je bij het:

  • Opstellen van een realistische takenlijst

  • Maken van een haalbare planning

  • Stellen van prioriteiten

  • Organiseren van je werkplek

Met als resultaat

  • Een realistische takenlijst met taken die je ook echt oppakt

  • Een planning met ruimte voor onverwachte zaken

  • Je weet precies wat je te doen staat

  • Een prettig ingerichte werkplek

  • Rust en overzicht

Het werk is nooit af maar met meer overzicht in en grip op je werk ontstaat er meer rust, ruimte en tijd voor de dingen die er écht toe doen.

Hoe werkt het?

Samen inventariseren we je takenpakket en huidige werkwijze. We kijken welke zaken je anders zou kunnen aanpakken of kunt optimaliseren. Aan de hand van praktische handvatten en concrete tips leer ik je de fijne kneepjes van het plannen en organiseren van je werkzaamheden. We brengen het meteen in praktijk zodat je direct resultaat ervaart.

Mijn aanpak is praktisch, positief en afgestemd op jouw situatie. Volledig maatwerk dus!

Wat zijn de kosten?

Het tarief voor een individueel coach-traject is afhankelijk van de aard van de opdracht, tijdsduur en aantal personen. Graag maak ik een aanbod op maat. Neem hiervoor vrijblijvend contact met mij op.

Vergoedingen

Werkgevers hebben baat bij vitale werknemers die met plezier werken. Zij investeren dan ook graag in de ontwikkeling van hun medewerkers.

Informeer bij jouw leidinggevende of HR-medewerker of hier budget beschikbaar voor is. Of wellicht kun je gebruik maken van een persoonlijk ontwikkelbudget. Een individueel coach-traject van een professional organizer kan vaak uit dit budget bekostigd worden.

Meer weten?

Ik kijk ernaar uit om jet jou en/of je team samen te werken. Heb je aanvullende vragen of wil je meer weten over de coach-trajecten?
Neem dan eens vrijblijvend contact met me op. Ik beantwoord je
vragen met alle plezier!