Team training ‘Grip op taken en tijd’
Van losse taken naar concrete acties!
Overzicht en planning
In deze training ontdekken jouw collega’s hoe ze overzicht in de werkzaamheden kunnen aanbrengen en hoe ze meer structuur in de planning krijgen. Hierdoor ontstaat er meer rust en ruimte voor de dingen die belangrijk zijn. Het resultaat is dat zowel de productiviteit als het werkplezier toeneemt.
Hoe werkt het?
Met veel plezier en succes heb ik sinds 2012 al vele trainingen verzorgt. Door duidelijke stappen en praktische informatie die ik tijdens de trainingen deel, wordt deze door de deelnemers als leerzaam en motiverend ervaren.
Mijn aanpak is praktisch en positief. Daarbij vind ik het belangrijk om tijdens de training zoveel mogelijk individuele vraagstukken van deelnemers te behandelen. Hierdoor sluit de theorie naadloos aan op de praktijk. Met de opgedane kennis en nieuwe inzichten lukt het de deelnemers stap voor stap meer grip te krijgen op hun taken en tijd.
Meer weten?
Ik kijk ernaar uit om jet jou en/of je team samen te werken. Heb je aanvullende vragen of wil je meer weten over de coach-trajecten?
Neem dan eens vrijblijvend contact met me op. Ik beantwoord je
vragen met alle plezier!