Werkwijze2018-01-25T20:05:59+02:00

Werkwijze

Wil je graag samen met ons aan de slag om thuis schoon schip te maken? Wij helpen je graag de fijne kneepjes van het opruimen, administreren, agenderen en schoonmaken onder de knie te krijgen.

Zo gaat dat in zijn werk:

Mail of bel ons om een afspraak te maken voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek van 1 uur. Tijdens dit kennismakingsgesprek kun je ons vertellen en laten zien waar je tegenaan loopt en wat je belangrijkste knelpunten zijn in je huis, administratie, agenda of huishouden. We bekijken samen wat jouw wensen zijn, of wij je daarmee kunnen helpen en hoe we dat samen het beste kunnen aanpakken.

Daarna steken we samen één of meerdere keren de handen uit te mouwen. Tijdens de werkafspraken leren we je hoe je effectief kunt opruimen, hoe je jouw administratie gemakkelijk kunt afhandelen en bewaren, hoe je zelf de regie over je agenda houdt en hoe je huishoudelijke taken handig kunt plannen. Hierdoor ervaar je direct hoe goed de methoden en tips in de praktijk van jouw eigen huishouden werken.

Voor het kennismakingsgesprek brengen we 1 uur in rekening. Wanneer er na dit gesprek – binnen 2 maanden – 6 of meer werkuren volgen, vervallen deze kosten.

Wil je een afspraak maken of heb je nog vragen?

Neem dan gerust contact met ons op. Je kunt ons een mail sturen of telefonisch bereiken. Wanneer we niet in de gelegenheid zijn om je telefoontje te beantwoorden, spreek dan je naam en telefoonnummer in en we bellen je z.s.m. terug.